DAGENS

Jag är inte den typ av människa som alltid fastnar på bild så ni får ursäkta dessa URhemska bilder, lägger ut som för eran och bloggens skull. Och jag är inte den typ av människa som passar speciellt bra i uppsatt hår heller tyvärr, jag önskar att jag gjorde för tycker det är så fint när folk passar i det. (Btw, skorna jag har på bilden har jag inte haft på dagen idag, utan jag har haft vita låga converse.)


Jag har fått några kommentarer om att ha en frågestund på bloggen. Ja, det kan jag absolut fixa, kan försöka fixa en nu i veckan!


Kommentarer
Postat av: Läsare

Hejhej! Jag tycker du har typ väärldens finaste ansikte, haha på riktigt faktiskt! Men jag undrar hur du sminkar dig? Blir lite nyfiken :) asbra blogg förresten!

2013-08-26 @ 19:38:45
Postat av: Lina

Ååh vart är tröjan ifrån? :D

Svar: Tröjan är väldigt gammal och nu när jag skulle kolla lappen i tröjan så såg jag att jag hade klippt av den haha :o Men det kan möjligtvis vara ifrån Monki eller H&M!
Melodie Isaksson

2013-08-26 @ 20:37:06
Postat av: Cynthia

du är såå sjukt vacker melodie! och du passar i uppsatt hår, helt ärligt! :)

2013-08-26 @ 22:09:33
URL: http://cynthias.webblogg.se
Postat av: Linn

Vart är väskan köpt?😃

2013-08-28 @ 09:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0