Q/A - SVARAR PÅ ERA FRÅGOR!

Q: Vart har du och Vaneza köpt jackorna ni har på din header?
A: Min jacka är faktiskt köpt på loppis, jag vet tyvärr inte vart den är ifrån tidigare. Vanezas är ifrån Monki.
Q: Vad använder du för schampoo och balsam?
A:Elvital Color-Vive från Loréal Paris
Q: Vad gör ni när ni har dans? Är det en lärare som visar en dans som ni ska lära er? Eller är ni där själva och vad gör ni isåfall?
A: Vi dansar med lärare. Det är inte bara koreografier vi ska lära oss. Vi jobbar mycket med teknik, en del med improvisation, styrka och vi har även teori. Det är ganska mycket vi gör. Jag dansar ju 4 olika dansstilar så det blir ganska mycket blandat. Sedan får vi vara i dansstudion på egen hand också.
Q: Vart har du köpt dina röda converse tröja?
A: Jag köpte den i turkiet förra året. Tyvärr vet jag inte vart den finns att köpa här, men sök på google!
Q: Hur redigerar du dina inlägg så som det är här? (länk)
A: Jag har använder mig oftast av Picasa när jag gör dessa inlägg. Jag gör vanliga collage och lägger upp dom på bloggen som vanliga bilder.
Q: Vad har du för fotoappar i din iPhone och vilka använder du mest? 
A: Jag använder mig mest av ''AfterLight'' som kostar 7 kr. Vill eller kan man inte så tycker jag att ''EyeEM'' har ganska fina effekter och med ''LINE Camera'' kan man också göra bilderna ljusa eller mörka.
Q: Vart köper du oftast dina kläder?
A: Jag har inte den där affären där jag alltid köper mina kläder. Jag kan köpa kläder vart som helst där jag hittar något. Men jag tycker att bl.a. Monki, BikBok, Gina Tricot och Weekday har snygga kläder. Även Cubus kan ha ganska mycket fint.
Q: Vart har du gjort din header?
A: Jag har slängt ihop den på Picasa på ca 5 minuter haha! 
Q: Vad heter du på kik?
A: @melodieisaksson
Q: Vilken mascara använder du?
A: Jag har nyligen börjat använda mig av denna på bilden. Jag gillar dock inte mascara borsten så den byter jag ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HUR LÅNG ÄR NORMA!?!?! Måste få veta, tack

2013-11-13 @ 14:45:44
Postat av: Anonym

Jag har sätt att du ofta lägger upp bilder med killarna och så står det typ my hero i en svart ruta med vit text, kan du snälla berätta vilken app du gör den i eller om det är ett program i din dator?
Tycker du redigerar så fina bilder

2013-11-15 @ 16:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0