TODAYS SELFIES

Försov mig imorse och tog därför en senare buss, så jag hann att klicka några onödiga, tråkiga och inte speciellt fina bilder. Men det får duga för idag. 
Usch vilken tråkig dag det har varit. Försov mig som jag skrev. Tisdagarna är dom värsta skoldagarna i veckan för mig. Lång dag och BARA tråkiga ämnen. Kom hem vid kl 17, har ätit och ska straxt hoppa in i duschen. 
Jag känner att jag egentligen behöver ett längre lov. Jag behöver vila. Snälla, gör så att denna vecka går fort! 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vart har du köpt den röda converse tjocktröjan du har på någon av dina vines? :) superfin och bra blogg förresten!

2013-11-05 @ 19:27:32
Postat av: Anonym

Vad gör ni när ni har dans? Är det en lärare där som visar en dans som ni ska lära er? Eller är ni där själva och vad gör ni i såna fall? :)

2013-11-05 @ 20:40:43
Postat av: Tova

HUR KAN MAN VA SÅ FIN? Just wondering! Älskar din blogg och allt du gör<3

2013-11-05 @ 22:30:13
Postat av: Aina gonzalez

Älskar din blogg du är så sjukt fin och upptaderar din blogg så Hilma bra!:)<3

2013-11-07 @ 09:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0