FEL PÅ STARTSIDAN

Hej! Först vill jag bara säga, ursäkta för den extrémt fula och jobbiga startsidan. Startsidan på min blogg visar bara de 3 senaste inläggen, vilket är helt fel! I mina kodmallar står det att det ska visas 15 inlägg på startsidan, det blir rätt när jag förhandsgranskar men det blir ingen skillnad när jag sparar det. Usch, blir så irriterad. Jag ska försöka lösa det så fort som möjligt, jag har mailat om det och så. 
 
Igår var jag på 2ornas halloweenfest som dom hade för 1or och 3or, endast dans- och teaterklasserna, kul! Drog hem lite tidigare så kom hem vid halv 10, gud jag var SÅ trött. När jag kom hem satte jag mig och kolla på det nya avsnittet av Pretty Little Liars, gash!!! Har även kollat Ravenswood nu, så bra men så vidrigt haha. 
Alicia & Julia igår
 
Sitter i skolan, i cafeterian alone. Börjar inte förrän 9:45 så typ ingen är här än. Har dansträning efter skolan och sen ska jag hem. Testa det jag beställt från partykungen och förbereda lite inför morgondagen, har lite ångest över vad jag ska ha på mig på maskeraden. Nu ska jag avsluta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0