FINBESÖK

Halloj bloggen! Jag har varit ganska seg och lite off sådär nu, men jag och Norrköping har fått finbesök av en av mina favoritstockholmare. Emelie är här! Hon kom igårkväll och imorgon åker vi till Stockholm med Vaneza också. Ser fram emot veckan så himla mycket, vi ska ha så kul. Och SÅ skönt med höstlov. Kommer berätta mer om allt vi ska göra i veckan. Jag och Emelie har precis haft twitcam/livestream i över 2 timmar, skitkul! Vi hade över 120 viewers, så fett. Alla är så himla snälla, blir jätteglad av alla fina ord.
 
Förresten, jag fick en kommentar på bloggen igår om att jag var otacksam mot er som kommenterar på bloggen, instagram osv. Vill bara säga att jag är hur tacksam som helst, jag blir jätteglad och vill krama om er allihopa. Ledsen att jag är dålig på att svara osv, men jag lovar att jag är mer tacksam än vad ni någonsin kommer kunna ana. Ni är bäst!
Snart får jag träffa alla min hjärtan i Stockholm igen

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, slänger in en kommentar helt random... men vilken design använder du? eller har du gjort en egen? hur isf? (menar inte den designen man har längst upp där du har bild på espresso osv) tacksam för svar:)

2013-10-27 @ 23:37:57
Postat av: Frida

Din blogg är bäst! Är så avundsjuk att du får träffa killarna nästan hela tiden, vill också göra det.. Men aa du är i allafall bäst, kram <3/norrköpingsbo

2013-11-04 @ 15:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0