FÖRSOV MIG

Hej. Hoppas att ni inte försover er som jag gör. Jag tyckte att jag hade blivit duktig nu, när jag har kommit i tid till skolan varje dag sen i tisdags förra veckan. Jag vaknade vid kl. 8, skulle åkt kl. 7. Nästa buss går kl.10.
Har ni vaknat upp ur en dröm som ni egentligen vill leva kvar i? Det gjorde jag idag. Jag vaknade egentligen i tid idag, men jag somnade om och började drömma och vaknade inte förrän 2,5 timme senare.
Nu sitter jag och äter min frukost, keso med tillbehör och så dricker jag te. Jag är typ helt förälskad i te.
 

Kommentarer
Postat av: Tilda Andersson

Hej Melodie! :) Jag har skickat ett mail till dig bara det jag ville säga ;D

2013-10-22 @ 16:58:57
URL: http://tildajenniferandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0