FRUKOST

Min frukost - Keso, nötter, russin
Sitter i min säng i typ världens största skönaste mjukiskläder och har precis ätit upp min frukost. Måste dra mig om typ 30 minuter. Börjar inte förrän 10 egentligen men mina bussar går skitdåligt så jag måste åka redan 8. Har bara 2 lektioner idag, dans och samhäll (tror jag). Efter skolan träffar jag Vaneza. Vi ska typ runt och kolla maskeradgrejer. Vi ska på maskerad nästa helg, har inte en aning om vad jag ska klä ut mig till.
Men nu måste jag upp och byta om, även fast jag helst skulle vilja gå i dom här mjukisbyxorna hela dagen. Tänk om man använde mjukisbyxor som man använde jeans, livet skulle vara så mycket enklare. Haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0