INGEN TILLGÅNG TILL BLOGGEN

Hej hörrni! Jag vet att jag har bloggat dåligt men jag har inte haft någon dator och blogg.se-appen i mobilen funkar inte, så jag har alltså inte haft tillgång till bloggen överhuvudtaget. Nu är Nathalie kommit hit till Stockholm och hon har med sig sin dator, räddare i nöden! 
 
Igår satt vi och åt middag i kungshallarna, jag och mina tjejer. Supermysigt. Senare på kvällen lyckades några av oss träffa 3/4 i The Fooo, Oscar, Omar och Felix + Daff. Blev superglad, trodde inte ens dom var i stan så bara kom dom ut helt plötsligt, blev så chockad haha. 
 
Det är jag, Vaneza, Nathalie och Emelie som sover här hos Emelie. Det är mysigt, tycker om dom så mycket. 
 
Vill bara avsluta med att jag har världens finaste och härligaste vänner. Jag är lycklig lottad som får spendera min tid med dom. Jag älskar dom mer än vad någon någonsin kommer kunna ana. 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vore kul om du kunde svara i ett inlägg eller på min blogg, vart är studion ? Är i Stockholm nu och vore sjukt snällt om du ville dela med dig vart den är ! Tack :)

2013-10-30 @ 14:15:43
URL: http://nattstad.se/hannaodelius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0