KOM IGEN MELLO

Usch, fy och blä vilken tråkig och jobbig dag det har varit. Jag har halvsovit hela skoldagen. När jag kom hem tänkte jag att jag skulle plugga matte eftersom jag har ett stort prov imorgon. Jag började faktiskt plugga tills jag insåg att jag hade gjort alla uppgifterna fel och jag är den typen som ger upp allt på en gång, så ja, jag gav upp och la mig i sängen i typ 3 timmar, lyssnade på musik och lugnade ner mig. Haha, jag får det att låta som om jag var nått djur. Nu måste jag verkligen ta tag i skolan. 2 veckor till sen har vi höstlov. 2 veckor, jag ska klara av dom. Ska lägga mig straxt, jag behöver ta igen de timmarna jag inte sovit på. Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du inte kunna lägga upp en video på när du dansar någon gång? :D kram!

2013-10-17 @ 13:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0