MASKERADTIPS?

Hej hörrni! Jo, snart är det ju halloween, eller? Iallafall så börjar ju maskeradfesterna dra igång.
På fredag ska jag på en hallowen-/maskeradfest och tänkte att jag skulle klä ut mig till en änka. Det är enkelt och inte så dyrt, bara att jag sätter på mig en svart klänning och så har jag beställt en såkallad minihatt med sånt där nät över ansiktet. På onsdag har 2orna på skolan halloweenfest, då har nog inte min minihatt kommit än så då får jag hitta på något annat enkelt, kanske en ninja eller något haha.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle MC

Du kan vara tex en "creepy doll"! Allt du behöver är typ en klänning och sen behöver du bara sminka dig! Sök på youtube för tutorials haha

2013-10-21 @ 20:48:48
Postat av: Fanpageoffoooers

Som den tidigare sa kan du vara creepy doll. Sen kan du köra lite half face på den så ena halvan är fin och gullig porslinsdocka. Medans den andra är sönder "slagen" som att någon tappat dockan och blod kommit ut. :)

2013-10-21 @ 21:09:11
Postat av: Maria Atas

Katt! du behöver bara klä dig i svart och löpa ett par katt öron och om du vill svans och sen så är det bara att sminka sig som en katt! Enkelt och smidigt:)

2013-10-21 @ 22:33:11
Postat av: Hanna Nilsson

asså typ som den där med halva annsiktet fin docka andra trasig docka, men annars kan man ha en sminkad sida som är lite överdrivet smikad bara så man ska se det att den är sminkad. och sen en sida med hel vitt annsikte och som en stor röd mun (man får måla till den överdrivet stor) asså så det ser läskigt ut (man kan va nån anna "läskig sak"). Med det kan man bara ha typ svarta kläder.

2013-10-22 @ 19:03:29
Postat av: Anonym

asså typ som den där med halva annsiktet fin docka andra trasig docka, men annars kan man ha en sminkad sida som är lite överdrivet smikad bara så man ska se det att den är sminkad. och sen en sida med hel vitt annsikte och som en stor röd mun (man får måla till den överdrivet stor) asså så det ser läskigt ut (man kan va nån anna "läskig sak"). Med det kan man bara ha typ svarta kläder.

2013-10-22 @ 19:03:54
Postat av: Hanna

Höhö, råka skicka den två gånger, men en gång anonymt. haha

2013-10-22 @ 19:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0