NEW IN (HÅRTIPS)

<- Hårinpackning - Hårolja ->
Hej! Dessa två har mamma kommit hem med nu i veckan. Hårinpackningen är super, man använder den som vanligt balsam, har i det i håret ungefär 3 minuter innan man sköljer. Jag märkte direkt att den reparerade mitt hår. Tycker likadant om håroljan, verkligen jättebra. Det räcker med 1-2 klick och sedan smörjer man in det i sina slitna hårtoppar, märker resultat där med. Jag är jättenöjd!
Dessa finns nog att köpa i vanliga butiker som t.ex. H&M. Vet inte exakta priset på dom. Jag har för mig att oljan kostade 109:-. Inpackningen kan ha kostat runt samma pris.

Kommentarer
Postat av: Enna

Varför svarar inte du på kommentarer på bloggen, instagram osv.. När folk säger att du är tex fin ska man väll åtminstone säga tack? Väldigt otacksamt enligt mig.

2013-10-26 @ 16:35:52
Postat av: Enna

Förlåt, menade inte att vara elak eller så! Du är verkligen så grymt snäll så det är inte sant.. lite tråkigt bara :/

2013-10-28 @ 22:36:49
Postat av: Filippa

Inpackningen kostar runt 50-80 kr, det beror vart man köper den:)

2013-10-30 @ 08:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0