NEW IN

Ska man börja ta hand om håret lite kanske? 
Mamma bjussade på denna tidigare idag. Det är en olja som man har i håret om det är sprött och slitet. Håret blir lättkammat, oljan ger intensiv näring och försärker hårets struktur och reparerar det slitna. Har hört att denna ska vara bra, så jag hoppas på det! Ska använda det varje dag framöver, om någon väcka kan jag blogga om det, ifall jag rekommenderar det eller inte! 
 
Har precis hoppat ut ur duschen. Har varit på dansträning, det gick helt okej men min fot låste sig mitt under passet så. Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag!!! 

Kommentarer
Postat av: nellie

ett bra tips för att få bra kvalité på håret är också balsamspray! jag har precis börjat med det för att mitt hår var så slitet, och det blev bättre redan efter första gången! bara sprita i det varje dag efter att du har plattat och borsta igenom det :)

älskar din blogg! kram

2013-10-05 @ 08:37:24
URL: http://nnelliehelsinghof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0