NEW SHOES

Jag har fått SÅ mycket frågor om vart dessa skor är ifrån. Nu kommer jag göra er besvikna tyvärr men jag hittade dom faktiskt på East Collective (loppis) i lördags. Jag har ingen aning om vart dom är ifrån. Om jag får reda på vart dom säljer såna så lovar jag att jag bloggar om det. Jag fick syn på dom och bara ''dom var ganska snygga'' så jag köpte dom. Jag köpte dom för 150 kronor. Om ni verkar gilla dom mer än jag och typ bara ''WOOOW'' så kan ni ju buda på dom ;) Dock är det endast storlek 35. 
 

Kommentarer
Postat av: Alice :))

Hur mycket kostade de när du köpte dom? :), grym blogg förresten! ♡

Svar: Bra att du frågade, glömde skriva det! Lägger till det i inlägget nu. Tack!! <3
Melodie Isaksson

2013-10-01 @ 18:33:41
Postat av: Anonym

Kan inte du berätta hur du tar hand om ditt hår? Och hur har du fått det så långt? Ditt hår är bland det finaste :D

2013-10-01 @ 19:38:41
Postat av: de du ;)

Är du tillsammans med en av the foos eller what ever ;) Kan du göra ett inlägg o berätta :D

2013-10-02 @ 20:08:29
Postat av: molly

Vad är det för märke på skorna eller har det slits ut och syns inte? :)

2013-10-02 @ 21:57:52
URL: http://thediamodkid.blogg.se
Postat av: Aylin

Har någon budat isåfall hur mkt ?

2013-10-12 @ 21:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0