PAKET FRÅN PARTYKUNGEN

Wiho! Nu har jag allt jag behöver inför maskeraden imorgon, om ni har missat det så tänkte jag vara typ en änka. Svart och tråkig, ni vet. Är faktiskt taggad, ska bli kul! Jag vet att jag skulle lägga ut tips om halloweenkostymer från bloggläsare men har inte haft tid och nu fungerar knappt något på den här bloggen så, I'll make it up to you! 
Så.... Den här dagen har varit allt annat än bra. Typ. Det har blåst ute konstant, blåser nästan bort därute. Jag ligger efter SÅ mycket i skolan, resultatet av matteprovet ska vi inte ens prata om. Skoldagen har bara varit en katastrof, ville ge upp allting hela tiden. Men efter skolan träffade jag min storebror, vi gick och käkade sen lunch, kycklingkebab. Vi fikade lite på Espresso House också, sen hade jag träning. Så efter skolan blev allt SÅ mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0