STUDIEDAG

Ursäkta den urfula bilden, har lite bildbrist för tillfället
 
Den här veckan kommer vara typ världens skönaste. Lite kort om den: 
Idag och imorgon har jag studiedag, ska till dansstudion frivilligt straxt, gillar att vara där. Ska träna lite. På onsdag är vi också lediga förutom när vi har utvecklingssamtal i typ en halvtimme. På torsdag är den vanlig dag. På fredag är jag ledig för åker till Stockholm på morgonen, jag ska berätta mer om det framöver! 
SÅ! Nu om ca 40 minuter så ska jag dra mig till dansstudion och träna. Skönt att ha en dansstudio jag kan vara i när jag vill. 
Ikväll tänkte jag skriva ett inlägg om mina åsikter om....? Det får ni se, håll utkik! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0