TACK FÖR ALLT

I detta inlägg vill jag tacka er bloggläsare.
Jag vill säga tack för alla varma ord. Jag får fina tweets och kikmeddelanden dagligen, jag har fått en del mail osv. Några har kommit fram och hälsat och tagit bild. En del av er har spridit min blogg på massor med smarta sätt, via twitter, instagram, bloggar och även varit ute och satt upp lappar helt frivilligt. Sånt betyder jättemycket för mig. Det finns ett par ''fanpages'' på instagram, hur gulligt som helst. Jag har även sett inlägg på vissa av era bloggar, jag går in och kollar på allt som ni länkar till mig. Och jag svarar på ALLA mail.  Tack för allt stöd, verkligen. Ni är helt underbara. Det är ni som får mig att vilja fortsätta med bloggen. Miljarder kramar till er!!! Tusen tack!
Gullig bloggläsare som kom fram och tog bild i Stockholm i Fredags!
 

Kommentarer
Postat av: Qamar❤️

Nu måste jag bara få säga, tack själv Mello för att du är så fantastisk osv de betyder jätte mycket att du tar din tid och svarar oss mer än du anar <3

2013-10-16 @ 19:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0