TRÅKIG ONSDAG

Hej! Jag har haft en så sjukt dålig dag idag. Missade 2 bussar imorse, vilket gjorde mig 1 timme sen till skolan, IGEN. Hade danslektion, det var mycket som inte gick bra idag så jag ville bara skrika och gråta. Så efter den lektionen var jag skitsur och var det resten av skoldagen. Blev på lite bättre humör när jag fick skjuts hem och Mc Donaldsmat, haha usch vad tragisk jag är. Har precis badat i över en timme, samt duschat. SÅ SKÖNT!  
Det är redan torsdag imorgon! Alltså hur fort går inte veckorna? Galet
 
Förresten så tror jag att jag hade besöksrekord på bloggen igår? HOW GREAT!! Fortsätter ni, så fortsätter jag! 
Make me happyyyy, cmooon
 
Skumbad & One Tree Hill - COOOZY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0