MANDY

Hej på er! Jag glömde nästan bort att blogga, jag är inte van vid det längre..
Iallafall så började jag skolan vid 10 idag, dansade i ungefär 2,5 timme. Jag har inte bara varit off med bloggen utan jag har faktiskt varit ganska seg med dansen med men jag är tillbaka där nu, jag tycker att det är kul igen och jag det har gått bra hela veckan, jag har dansat ungefär 12 timmar den här veckan. Sen hade jag samhällskunskap och sedan slutade jag vid halv 3.
Satt kvar i skolan med Julide i en timme och Amanda kom då. Drog till stan med henne, träffade Erik och Axel en stund och nu är jag och Amanda här hemma hos mig och väntar på Mc Donald's haha oh. Vi sover här inatt.
det är ju fantastiskt att vara oseriös
 
 

Kommentarer
Postat av: Tora (torahansson.blogg.se)

Så fina!!

2014-03-04 @ 16:00:11
URL: http://torahansson.blogg.se
Postat av: Tora (torahansson.blogg.se)

Så fina!!

2014-03-04 @ 16:00:15
URL: http://torahansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0