SVAR PÅ KOMMENTAR

Fått frågor både här på bloggen och en hel del på instagram om vart jag redigerar mina bilder.
Svar: På mobilen som jag oftast redigerar mina bilder använder jag oftast ''EyeEM'', en app som är ungefär som instagram bara att jag använder den appen endast för effekterna, där använder jag mig mest av effekten ''Steph''. Om jag redigerar mina bilder på datorn så använder jag mig av ''PhotoScape'' eller ''Picasa''. Båda dom programmen finns att ladda ner gratis!
 
Och förresten! Ni som kommenterar med frågor till mig, det skulle vara skönt om ni skriver in eran e-post. Om jag inte svarar i ett inlägg som jag gör nu så kan jag svara direkt på kommentaren och om ni har skrivit in eran e-post så får ni ett mejl direkt när jag svarat på era kommentarer! Enklare för mig och för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0