DAGENS OUTFIT

Tröja & Jacka - Monki. Jeans - Bikbok. Skor - Nike Air Force 1. Klocka - Festina. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej melodie! Du har en jätte bra blogg! Jag har en fråga, vad har du för storlek i din vita jacka från Monki? :)
Tacksam för svar! Hoppas att du svarar i ett inlägg, men du kan kommentera tillbaka också!
Kram

2014-01-03 @ 13:58:42
Postat av: Emma

Hej, jag undra bara om du hade mid eller high på dina air force, skulle vara jätte tacksam för svar:) fin blogg btw:*

Svar: jag har Mid, vilket är dom höga!
Melodie Isaksson

2014-01-06 @ 00:45:41
Postat av: Lisa

Hej, jag undrar vad du har för storlek i din vita jacka på bilden? :)

2014-01-06 @ 20:57:40
Postat av: Is.

Du skulle varit fin om du inte hade så tunna och smala ögonbryn. Men du är söt nu endå, och, nej detta är inte hat so dont get all defensive haha, älskar din blogg, personlighet och ditt utseende ofc. Du skulle bara passat bättre i lite längre och tjockare ögonbryn :) love uuuu

2014-01-08 @ 16:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0