GOD JUL

SÅ hur har eran julafton varit? Jag har haft det jättemysigt med min familj. Jag tänkte imorse att ''fan vilken tråkig jul det kommer bli'' men jag har en sån fin och härlig familj och dom gjorde min julafton så bra. Imorgon åker vi (förutom min ena storebror som tyvärr måste jobba) till Stockholm, till farmor och farfar för att fira litegrann där och i övermorgon ska vi äta lunch med min faster och mina kusiner, ska bli superkul då jag nästan aldrig träffar dom längre. Jag kommer att stanna kvar i Stockholm till på fredag. Berättar mer imorgon typ.
Hoppas ni har haft en superfin jul, verkligen!
 
Jag har inte varit inne på twitter på hela dagen och jag loggade in nu. Blev så himla himla ledsen. Det enda jag läste om var vad folk hade fått eller inte fått i julklapp. Allt handlar om julklappar. Inte en enda tweet om familjen, om den goda maten eller något sånt. Jag blir så ledsen när det enda folk bryr sig om på julafton är sina julklappar. Tänk på dom som kanske får fira sin jul ensamma eller på dom som inte har råd till fin mat och massor med julklappar. Snälla, tänk på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0