GODNATT


Vill säga förlåt IGEN för usel bloggning. Jag har för tillfället inga nya bra bilder därför är det tråkigt att blogga. Men tänkte ta lite outfitbilder imorgon om jag har tid. Jag kommer att vara ganska upptagen med dansen denna vecka vilket gör att jag inte hinner blogga som jag brukar göra. Ska dansa varje dag och jag ska stå på scenen 49 gånger på 3 dagar, torsdag, fredag och lördag - så jag har en hel del press på mig och jag känner mig väldigt stressad. Jag kommer uppdatera varje dag men inte så ofta som jag brukar. Nästa vecka, då lovar jag att komma igång som vanligt igen. Puss och godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Anna

kan du inte lägga upp en video där du dansar? :)

2013-12-03 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0