HALSFLUSS

Haha jag har så svårt för att vara seriös när mamma står bakom kameran
 
Ligger hemma i min säng IGEN. Usch, blir så trött. Jag var hemma från skolan måndag och tisdag pga att jag inte mådde bra. Igår var jag i skolan och hade EN lektion på typ 50 minuter. Och sen så igårkväll ''upptäckte'' jag att jag hade halsfluss. Hatar mitt immunförsvar, sämsta nånsin. Usch och fy och blä. Jag orkar inte och jag har inte tid för detta. Jag får liksom inte missa mer i skolan så jag måste lära mig att plugga hemma nu när jag är sjuk hela tiden.
 
Funderar kring det här med ''Veckans blogg'' fortfarande. Hur jag ska göra med det. Som det ser ut just nu så ska jag starta med det men innan jag startar så måste jag ha det lite mer planerat så don't worry, det kommer mer info om det!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ditt hår blev JÄTTEFINT!

2013-12-12 @ 11:35:52
URL: http://tragiskt.blo.gg
Postat av: Anja

SÅ VACKER!!!

2013-12-12 @ 18:16:50
URL: http://www.anjjajovanovic.blogg.se
Postat av: Dans

Hej Melodie! Skulle du vilja hjälpa till och fixa en jul header? Isånafall hör jag av mig till dig på facebook! :)

Svar: Hej! Jag är inte säker på att jag kan hjälpa mig, men hör av dig till mig så får vi se!
Kontakt: [email protected]

2013-12-12 @ 19:04:41
Postat av: Becca

Håret blev galet snyggt, du ska verkligen vara nöjd! Skit snyggt! :)

2013-12-13 @ 20:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0