JULKÄNSLA?

Har ni någon julkänsla? Eller över huvudtaget vinterkänsla? Jag skulle säga ''knappt''. Snön har liksom inte kommit än, hörde dock att det skulle komma på fredag. Något som får mig att känna lite jul är JULPYNT! Tycker det är så himla mysigt och det är ju inte direkt så att man har det året om och därför blir det mer speciellt. Här i vårt hus vid juletid har vi ALLTID chokladaskar som Paradis eller Aladdin.
Jag älskar verkligen julen, det är så mysigt med familj och släkt. Det finns en sak jag inte gillar med julen, det är julmat. NEJJJJJJJJJ, men jag måste ju äta det ändå, det bara är ju så. Vad tycker ni om julen?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har precis kört igång Veckans Blogg, gå in på min blogg om du vill va med :) kram!

2013-12-09 @ 10:35:18
URL: http://www.nattstad.se/littlemissandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0