LUSSEBULLAR

PÅ RIKTIGT kan jag och Micke ha bakat dom absolut fulaste lussebullarna i historien. ''Mello, du kanske inte publicera bilder på dom..'' Hahah, mer än dessa bilder ovanför får ni inte se, too much pinsamheter. Måste erkänna att...nej, dom vart inte så goda heller, men vi ska baka igen i veckan och då tänkte vi göra dom bättre. Typ haha! 
 
Imorgon är det måndag. Alltså jag är inte taggad men jag känner inte riktigt att jag inte orkar, eller jo. Men jag känner inte för att ligga hemma och sova istället. Jag var ju hemma från skolan i princip hela den här veckan, skittråkigt. Jullov om 5 dagar, ska bli hur skönt som helst men jag har lite ångest över det då jag ligger efter i alla ämnen i skolan och antagligen inte kommer att få några betyg. 
 
Det är bara 9 dagar kvar till julafton. Typ 2 veckor kvar till 2014. ALLTSÅ HUR SJUKT ÄR DET INTE? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga upp bild på dina betyg när du får dom? Älskar din blogg, du är så vacker mello!

2013-12-15 @ 20:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0