ON MY WAY TO STOCKHOLM

Klickade 2 skitfula bilder med webkameran haha, kände mig tvungen. Iallafall så sitter jag i bilen nu med min mor och Micke, vi ska hämta upp min storebror och sedan åka vidare till Stockholm. Jag kommer att vara kvar där tills på fredag. Imorgon ska jag träffa Marijam och sova där, vi träffar säkert andra kompisar med! På fredag kommer Whilma till Stockholm och då ska vi shoppa!!! Mellandagsrea ju. Kommer vara sjukt mycket folk men what to do? Det blir asbra!! OK MEN HA DET GÖTT! 

Kommentarer
Postat av: Melissa

Hejhej, älskar dig & din blogg. Du är bäst.
Jag har nämligen en fråga. Vilken design använder du? Har du gjort den själv hur i så fall? Tacksam för svar.

Svar: Hej, tack så hemskt mycket!!

Jag har inte gjort min design själv då jag är urdålig på sånt. Det är en gratisdesign som jag fick fram när jag googlade haha! :)
Melodie Isaksson

2013-12-25 @ 22:52:49
URL: http://zeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0