ÖNSKELISTA

Jag tror inte att jag kan vara den enda som skrev världens längsta önskelistor innan julafton när man var liten. Jag minns att jag alltid skrev hur långa listor som helst och satte upp på min dörr utanför till mitt rum. Nu ser min lista ut...nae jag har ingen önskelista nu för tiden, jag tror inte man kan kalla det för en ''lista'' haha. I år önskar jag mig ett par Nike Air Force 1, dom på bilden nedanför och det är i stort sätt allt jag önskar mig, skulle jag få endast dom så skulle jag fortfarande nöjd. Som det ser ut just nu så verkar mamma vara lite sugen på att köpa dom till mig, hon är inte så bra på det här med att hålla julklappar hemligt.. Jag skulle vilja ha pengar också, då skulle jag ju kunna köpa vad jag vill. Jag som ska vara i Stockholm från juldagen till efter nyår skulle ju inte tacka nej till en eller två eller tre rundor på stan under mellandagsrean!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Snygga :D

2013-12-14 @ 21:49:48
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Matilda

Åh min stora önskan var ALLTID en hundvalp på önskelistan, och varje år när jag skrev hund drog jag linje efter linje under för att verkligen tjata till mig den där hunden ;) men inte fanns där nån hund i paketen haha!
Men ja, Nike Air Force är drömskorna! De blir nog mina i sommar :)

2013-12-15 @ 15:54:30
URL: http://Matildasavelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0