PEPP PEPP PEPP

Det är sånt här som peppar mig, som får mig att vilja! Jag har inte en av sveriges största bloggar, jag har inte ens en jättestor blogg, men jag har så himla fina läsare och det räcker för mig. Tusen tack och miljoner kramar ska ni ha!!!

HEJ! Did you missed me? Skoja. Idag börjar jag blogga som vanligt igen. För er som har missat har jag haft fullt upp med dansen. Jag har haft 7 föreställningar på 3 dagar. Det har varit himla stressigt. Nu kan jag äntligen andas igen! Hur har ni haft det? Vad har ni gjort? Jag har knappt haft tid för sociala medier över huvudtaget. Missat massor på twitter och instagram t.ex. Men nu är jag tillbaka! Och jag är peppad och har en del planer för bloggen! Keep your eyes open ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vill bara säga att din blogg är grym uppddaterar den varje dag bloggen behöver ne vara stor bara den har bra innehåll och bloggaren har bra personlighet puss <3

2013-12-09 @ 15:03:24
Postat av: Emma

Hej vill bara säga att din blogg är grym uppddaterar den varje dag bloggen behöver ne vara stor bara den har bra innehåll och bloggaren har bra personlighet puss <3

2013-12-09 @ 15:03:25
Postat av: Melinda

kan inte du lägga upp en video här på bloggen på din dansuppvisning? Om du har en så klart :) Men det skulle vara jätte kul faktiskt. Kram på dig !

2013-12-09 @ 16:12:30
Postat av: Anonym

Saknade dig skit mycket! Kul att du är tillbaka nu :)

2013-12-09 @ 16:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0