REPA REPA REPA

Hej på er! Just nu har vi dansare i skolan koncentrationsdagar vilket innebär att vi endast koncentrerar oss på dansen, alltså inga vanliga lektion denna vecka. Idag har vi repat en hel del, det har blivit lite ändringar som att t.ex. jag har ett solo i en koreografi. Min partner fick inte vara med så nu har jag ett litet solo att sätta ihop bara ikväll. Känner mig jättestressad!! Måste äta (håller på nu), duscha, sätta ihop ett solo, fixa kläder + smink, kolla på en film till skolan och The Fooo har livestream, allt det där bara ikväll. Dessutom behöver jag lägga mig tidigt eftersom jag ska upp tidigt imorgon och har genrep med publik redan kl. 10. 
På bilden är det några tjejer i 3an som dansar, dom dansar i mjöl(!!). Enligt mig är det en av de bästa koreografierna föreställningarna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0