TACK 2013

WOW! Det här året har gått så himla fort eller är det bara jag? 
 
Det har varit ett ganska intressant år enligt mig faktiskt. Det är mycket som har hänt. Jag har gått ut grundskolan. Jag har börjat gymnasiet. Jag har växt om min mamma. Jag har upptäckt ett nytt pojkband. Jag har fått minst 50 nya vänner. Jag har tappat kontakten med vänner. Jag har ätit för mycket Mc Donald's. Jag har spenderat för mycket pengar. Jag har upplevt en av mina största drömmar, sett Justin Bieber live. Jag har varit på massor med andra konserter som bl.a. One Direction, Olly Murs, Passenger, flera Ulrik Munther och lite andra mindre spelningar med andra artister. Jag har badat och solat alldeles för lite. Jag har varit för skoltrött.
 
Jag har lärt mig att hantera elaka kommentarer. Jag har lärt mig att det finns viktigare saker i livet än ett pojkband (nu på senaste tiden, tyvärr). Jag har lärt mig så mycket mer inom dans. Jag har lärt mig att blogga bättre än tidigare. Jag har lärt mig att klä mig i vad jag vill. Jag har lärt mig nya saker varje dag.
 
År 2014 ska jag:
  • Bita mindre på naglarna (sluta helt kommer jag inte klara)
  • Bli bättre på att spara pengar
  • Satsa mer på skolan och ännu mer på dansen
  • Lägga ner mer pengar på kläder än på mat
  • Kanske resa till Thailand
  • Måla om mitt rum
  • Ta tag i bloggen lite mer seriöst
  • Bli en bra förebild
  • HA SÅ JÄVLA KUUUUUUL!
 

Kommentarer
Postat av: Emma Österberg

Du är redan en bra förebild, men bättre kan man alltid bli! :)

2013-12-29 @ 19:30:36
URL: http://osterbergs.blogg.se
Postat av: Emma

Ditt år verkar ha varit väldigt roligt!
Jättefin blogg du har! :)

2013-12-30 @ 16:32:29
URL: http://emmssas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0