SATURDAY

Hej och förlåt för låg uppdatering! I'm sooooo sorry. Har inte haft så mycket tid till att blogga, som vanligt när jag är i Stockholm. Jag är ute så himla mycket, sitter inte inne och tar det lugnt förrän på natten när vi kommer hem hit. Anyway, det har varit en ganska så trevlig dag men hur kallt är det inte ute? Enligt mig, helt stört kallt. Gick på stan med Emelie, Vaneza och Josefine tidigare, sedan satte vi oss och käkade på subway, då kom även Agnes och Norma. Sen drog vi och träffade massor med folk och träffade killarna (The Fooo) liten snabbis. Eller jag träffade bara Oscar och Ogge, men jag är supernöjd!! Dom var så himla härliga. 
 
Imorgon åker jag hem, vid 5-tiden tror jag. Direkt när jag kommer fram till Norrköping så ska jag gå till dansstudion och träna, det behövs. Går runt med ångest och stress för att det är dansföreställningar om bara några dagar. JAJAAAA!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Jag lottar ut julklappar på min blogg varje dag med otroliga vinster! Är du intresserad?

Skriv då i inlägget på; www.annarydhs.blogg.se

Kram!

2013-12-01 @ 10:47:30
URL: http://annarydhs.blogg.se
Postat av: Anonym

Undrar vart du köpt din jackanifrån? 😊

2013-12-01 @ 14:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0