DÅLIG TAJMING

Hej! Jag är så trött på att jag är hemma från skolan minst en dag varje vecka. Mestadels pga för lite sömn eller bara allmän lathet. Men idag är jag ändå hemma igen men inte pga av för lite sömn eller lathet. Igår när jag kom hem var jag yr i flera timmar, det kändes som mitt huvud skulle sprängas på riktigt. Sen somnade jag redan vid halv 10 kanske, det var inte direkt meningen. Jag hade inte satt mobilen på laddning och därför dog den inatt och väckarklockan ringde inte. Mår fortfarande inte så bra, seg i hela kroppen och börjar bli väldigt förkyld, dålig tajming.. Men jag måste ta mig till skolan imorgon då jag har redovisning i engelska och då jag måste repa järnet som min danslärare skrev inför julshowerna! Som sagt, att bli sjuk nu var ingen bra tajming.. Haha.  
Jag ska försöka att plugga lite idag, det är något som behövs. Hoppas ni har en bättre dag än mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0