LINKÖPING

Hej alla glada (som jag alltid skrev i min gamla blogg 2010) hahaha.  Idag är det lördag, jag gillar lördagar. Har precis gjort i ordning mig. Jag och mamma ska till Linköping om ett tag och gå lite på stan där. Jag MÅSTE hitta en varmare jacka. Jag har sprungit runt här i Norrköping i veckor nu och letat efter en jacka men hittar ingenting så jag hoppas att det finns något i Linköping. Min gamla stad! För er som inte vet så är jag ifrån Linköping från början! Jag flyttade till Norrköping när jag skulle börja 4an. Det ska bli skönt med lite tid med mamma. En lugn helg behöver jag verkligen. Vaneza frågade om jag ville med henne och Nathalie på bio ikväll, vi får se!
 
Ha en bra lördag så hörs vi säkert sen!!

Kommentarer
Postat av: hej

Du har lagt ut en bild på instagram med din "diamat mössa" många har frågat vilken app du har gjort bilden i. Och du skrev att du hade gjort den på "photoscape" på datan. Kan du inte berätta hur du gjorde? snälla. Älskar verkligen din blogg.
kram!

Svar: Absolut! Jag fixar ett sånt inlägg imorgon!
Kontakt: [email protected]

2013-11-23 @ 13:36:39
Postat av: Emilia

Var ska ni på bio?:)

2013-11-23 @ 14:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0