ONSDAG


Bilder från imorse
Hej mina fina bloggläsare!! Vas happenin? Jag ligger in min säng och har precis tagit en liten paus från läsandet. Jag håller på att läsa en bok, "Saknad" heter den. Det är en uppgift i svenskan som vi hade prov på idag men dum som jag är så har jag inte börjat läsa den förrän nu, för cirka 20 minuter sen.  
Repade inför julshowerna för fullt i typ 3 timmar imorse, det kommer bli skitbra och superkul! Sedan har jag inte gjort mycket mer idag. Sprang ner en snabbis på stan för att köpa en present till Vaneza som blir 17 idag!!  

Kommentarer
Postat av: Qamar Yusuf

Ohh herre vad du liknar din mamma, så vackra båda två! <33 *.*

2013-11-27 @ 22:19:55
Postat av: Anonym

Vart har du köpt din jacka? :)

2013-12-11 @ 15:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0