SNYGGA KLÄDER JUST NU

Snokade runt lite på kläder. Och ärligt talat så hittade jag nästan ingenting. Jag lovar att i sommar ska ni få massor med klädtips! Då har jag mer koll och det är då kläder är som viktigast enligt mig. Men här har jag hittat några enkla klädesplagg, tröjor och en bomberjacka från Weekday.
BOMBERJACKOR! Jag har fått VÄLDIGT många frågor om vart man kan köpa snygga bomberjackor. Här ovanför har jag lagt in en sådan, från weekday som ni ser. Finns även en från Cubus som är supersnygg, vet dock inte om den finns kvar i butik längre. T-shirt Store har också väldigt snygga jackor, tyvärr ganska dyra också. 

Kommentarer
Postat av: ida

hur redigerar du dina inlägg så som det här? jättefina! kramkram :)

2013-11-11 @ 19:28:39
Postat av: Hej

Tack för att du svarar på dina bloggläsares frågor, du är såååå stor modeinsperation! Grymt bra klädsmak och känsla för mode! Kramar

2013-11-16 @ 17:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0