GÅRDAGEN

Hej! Igår var en så konstig dag. Började med att jag mådde dåligt. Sen blev jag bättre och jag umgicks med vänner. Sen hade vi lite tur och träffade killarna. Tänker inte sitta och skriva ut allting här men sen blev det massor med bråk. Jag tänker inte svara på frågor om bråket. Jag är inte den som bråkar, nästan aldrig, men igår var jag inte direkt rolig, man kunde liksom inte ens tjafsa med mig. Men om vi bortser från det dåliga så var min dag superbra. Jag hade kul med mina tjejer, så fina. 
Oscar var typ min räddare igår, han var så underbar. Höll i min hand, frågade om jag mådde bra för att jag var så kall och så vidare. The Fooo-killarna är så underbara. Jag vet att många av mina bloggläsare är foooers och jag hoppas verkligen att alla ni får chansen att träffa killarna en dag. 

Kommentarer
Postat av: Valentina

Super fin bild på dig och Oscar! Älskar din blogg

2013-10-31 @ 13:20:15
Postat av: Anonym

Vad heter gatan där The Fooo's studio ligger? Ska snart till Stockholm och det skulle vara en dröm att träffa dem! :)

2013-10-31 @ 19:54:42
Postat av: Josefine

Du och Oscar är så himla fina tillsammans!! :D

2013-10-31 @ 23:14:00
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se
Postat av: olivia

melodie!! jag vet redan om stället men på bilden med ogge så ser man en skylt till höger som du borde ta bort /klippa bort/göra suddigt!!!! för allas bästa egentligen!! kram

2013-11-01 @ 12:38:27
Postat av: Cynthia

asså ni passar så in i helsike bra!! Det ser ut som att han är käär haha :)

2013-11-01 @ 13:36:48
URL: http://cynthias.webblogg.se
Postat av: Hejsan

Ville bara undra vilken mascara du använder? Så jävla fina ögon

2013-11-02 @ 12:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0