ANTON EWALD

HEJ! Har bloggat så himla dåligt de senaste dagarna, jag ber om ursäkt för det. Har varit hos Vaneza hela helgen, hade ingen laddare med mig till datorn så den laddade ur och min laddare till mobilen gick sönder haha, så trist. Btw så är det inte kul att blogga från mobilen när man inte kan ändra storlek på bilderna, dom blir ju jättesmå. 
 
Idag har vi varit i Linköping och sett Anton Ewald, sen åkte vi vidare hit till Norrköping och kramades lite med honom också. Super! Jag har haft en supermysig helg. Imorgon ska jag till tandläkaren, usch fy och blä. För er som inte vet så har jag världens tandläkarskräck, på riktigt alltså. Sist jag var där gav dom mig lugnande så att jag somnade haha, sick. 
How cute? Två supersöta tjejer kom fram och hälsade på mig och Vaneza och knäppte en bild tidigare idag! 
Kul att de vågade sig fram. Vet inte hur mycket tweets och kikmeddelanden jag fått idag om att de sett oss men inte vågat komma fram! 

Kommentarer
Postat av: emma

snälla svara på det här .
Var kommer vanezas jacka ifrån ? <3

2013-09-29 @ 20:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0