FRUKTFAT

Har precis kommit hem efter en skitlång dag i skolan. Försov mig imorse och var över en timme sen till skolan. Haft historia, matte och dans. Missade bara idrotten imorse. Drog till stan och träffade Amanda och Jossan en liten stund, typ fördröjde tiden tills min buss skulle gå.
Nu är jag hemma som sagt hemma, äter gosaker (bilderna nedanför) och ska kolla lite One Tree Hill, standard ni vet.
Skulle egentligen ut och springa, men nu har jag inte varit frisk på över 1 månad så jag ska ta det lite lugnt.  
Frukt - morotskaka - keso

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken linje går du på?

2013-09-23 @ 19:38:21
Postat av: Anonym

Vad är det som är så speciellt med keso? Vi får det varje dag i skolan men jag tycker inte att det smakar så mycket!

2013-09-23 @ 19:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0