HANNA'S PLACE

Hanna och Clara

Nu är jag äntligen i min favoritstad. Jag fick faktiskt sällskap av Erik på bussen hit till Stockholm, det är en gammal klasskompis som jag inte träffat på sjukt länge. Kom fram vid halv 8. 
I helgen bor jag hos Hanna och inatt har även Clara sovit här, nirr. Vi hade över 2 timmar lång twitcam/livestream igår, någon här som kollade? ;) 
Vi ska in till stan lite senare och träffa folk och det där. Behöver verkligen köpa nån tröja eller något också, jag har ju knappt några kläder. Hoppas ni får en fin dag! 

Kommentarer
Postat av: Qamar

Jaa jag kollade shiiit ni gjorde min dag när ni ringde mig love yaa :*

2013-09-21 @ 10:08:16
Postat av: Vanessa fuenzalida

Ja kolla! Blev så glad när ni ringde o följde mig på Twitter! Även vaneza börja följa mig! Tack så mycket världens bästa bloggerskor ❤️

2013-09-21 @ 11:57:01
Postat av: Alicia Rudberg

Länkbyte? :)

2013-09-21 @ 21:37:01
URL: http://aliciajasmines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0