MÅNDAG

Hej. Idag är jag hemma och är sjuk, igen. Måste bli frisk. Får inte missa mycket av skolan nu, hatar att ligga efter så imorgon ska jag orka ta mig till skolan trots att tisdagar är de absolut värsta skoldagarna på vårat schema. Som vanligt så ska jag spendera min sjuka dag i min FÖR sköna säng som nu är nybäddad med nya sängkläder vilket gör den ännu skönare, titta på One Tree Hill och bara ta det lugnt.
Angående frågestunden: Många av er frågar och undrar när svaren kommer upp. Videofyme krånglar fortfarande och det är segt. Kanske pga att det är 3 olika videos, men kanske att jag kan ta en del i taget. Ska försöka fixa det den här veckan. Jag lovar att göra mitt bästa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0