MILEY CYRUS

Gillar ni låten? Själv blev jag inte så värst förtjust i självaste låten men DAMN MILEY! Hur snygg får man vara egentigen? Blir nästa kär i henne. Håller ni inte med mig? Om du inte kollat videon så borde du göra det, helt stört vad hon är snygg!
Väldigt många hatar ju på henne, kallar henne elaka saker men alltså varför? Hon är naken i en musikvideo, hon har klippt av sig sitt superfina hår, hon har förändrats helt och hållet, men vad ska ni göra åt saken? Låt henne vara som hon är. Ni har inte en aning om vad hon har för tankar runt detta.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Omg nej, själv blir jag störd på att hon e sä jäkla ful!

2013-10-02 @ 21:52:15
Postat av: Camilla

Jag måste hålla med, jag tycker att hon är otroligt snygg, fantastisk frisyr, uuuunderbara ögon! Älskar även hennes röst och Wrecking Ball är en väldigt fin och berörande låt MEN - jag tycker att det är lite synd att hon känner ett sånt behov av att sälja sig själv på ett slampigt vis i sina musikvideos, jag tycker inte det har något med saken att göra - speciellt inte i den låten.

2013-10-02 @ 22:12:21
URL: http://incrediblecreatures.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0