MIN FRUKOST

Efter att jag var hos Hanna i Stockholm förra helgen och fick keso med tillbehör i så har jag nu kommit på min perfekta frukost. Lägger upp lagom med keso i en skål, har i cashewnötter, russin och lite andra slags nötter/frön som jag hittar i skafferiet. Alltså super gott! Perfekt för dig som har svårt för att äta frukost tidigt på morgonen och gillar keso! Även bra för dig som stressar och har lika bråttom som mig varje morgon. Snabbt och smidigt, så gott att man äter upp det fort haha. Det är nyttigt också! 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Detta måste du testa! Ta lite hallon (om de är frysta kan du värma de lite i micron), lägg på keso & till sist skivad banan

2013-10-01 @ 16:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0