ON MY WAY HOME

Nu sitter jag på tåget mot Norrköping. Det blev senare än planerat pga massa strul. Först fanns inte biljetter till bussen jag tänkte ta från första början, sen när jag skulle köpa annan biljett så blev dom slutsålda. Så då fick jag köpa tågbiljetter men fick åka ersättningsbuss till Södertälje och sedan byta till tåg. Kommer vara hemma runt halv 12. Så jobbigt, börjar tidigt imorgon. Jag har haft det så sjukt kul de här dagarna, tack till alla som jag spenderat denna helg med! Jag kommer att lägga upp en HEL DEL med bilder från helgen imorgon! 
Grattis till mina fina vänner Emma & Emma som fyller år idag! Hoppas ni haft en bra dag så ses vi förhoppningsvis snart igen, inom 3 veckor. Saknar er redan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0