SUNDAY FUNDAY

SHO! Igår färgade Vaneza mitt hår, ombre. Det vart faktiskt ganska bra, dock lite för oranget, men jag ska försöka göra det ljusare med silverschampoo eller citron. Har ni några andra tips på hur man kan få det ljusare så får ni mer än gärna kommentera det! 
 

Vi hade en ca 2-timmars livestream igårkväll. Superkul! Alla är så söta! Sov här hos Vaneza inatt. Ska hem om ett tag. Lägger upp bilder bilder på mitt hår när jag kommit hem och ikväll kommer även svaren på frågestunden upp! Uppdateraaa! 
 
 
weheartit
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag brukar använda en sorts inpackning jag köper hos frisören, som man har i cirka en halvtimme - sen blir håret lite blondare! På mig funkar det jättebra, iallafall om man använder det regelbundet! Kommer inte riktigt på namnet just nu, men det är iallafall en vit tub med blond-aktig färgbeskrivning på och kostar ca. 170:- :)

2013-09-01 @ 13:23:40
URL: http://esinders.blogg.se
Postat av: Anonym

Du kan använda askrobinsyra (stavning) du blandar det med ditt schampo och låter de sitta i ca 10 min:))

2013-09-10 @ 18:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0