TISDAG

Det har varit en bra tisdag idag tycker jag, trots att det är den absolut sämsta skoldagen. Efter skolan träffade jag Whilma direkt, saknat henne så himla mycket. Vi umgicks hela tiden för typ 2 år sen, vi måste verkligen umgås mer. Sitter nu hemma hos min storebror och kusin, ska sova här inatt. Dom bor i en lägenhet i stan som då blir mycket enklare för mig imorgon då jag ska åka till min favoritstad Stockholm redan klockan halv 8 med min klass. Kommer säkert bli super, jag har med mig kameran också! 
whilma hjärtat

Kommentarer
Postat av: Enissa

Åh tänker passa på och fråga bara för jag följer din blogg varje dag..
Har du lust och göra länkbyte? Länka varandras bloggar på våra bloggar haha..
Skulle vara as nice.
Tycker du är sjukt fin!
Och jag dansar också rätt mycket i veckan, så nåt har vi gemensamt!
Gör inget ifall du inte vill, skulle varit kul iallafall! Hör av dig gärna kram ! :)

2013-09-17 @ 23:11:11
URL: http://eenissas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0