01:04

Hej buddies!
Jag stannade hemma från skolan idag pga sjuk och annat, ångest. Jag har så himla ont i min hals och jag hostar konstant. Jag har bara legat i sängen hela dagen. Kollat på film, lite serier och så. Somnade typ vid 17-tiden och vaknade runt 20 så haha vi får väl se hur det går att somna nu, klockan är snart 1 och jag är inte minsta lilla trött.
Jag tror nog att det blir att stanna hemma imorgon med. Well, vi får se!
 
Jag har förresten hittat min kamera. Ni vet, jag tappade ju bort den. Men ja, nu har jag hittat den! Den hade hamnat i en flyttkartong som jag trodde. Om jag har lust imorgon så kanske jag kan fixa en liten vlogg till youtube. Vi får se, håll utkik! Godnatt!
 
Bild på mig från i fredags
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0