LÖRDAG

Hallå peeps! 
Bloggade inte jag igår? Nej det gjorde jag inte. Men igår skulle jag ju på en fest men det blev lite ändrade planer. Jag stannade kvar hemma hos Gabriella, vi träffade Adam, drog och käka pizza och då kom Erik och Axel också. Jag spenderade alltså min fredagkväll med dom hemma hos Gabriella. Jag måste erkänna att det var skönt att skippa festen även fast jag var riktigt taggad till den ett tag. 
Nu ska jag åka in till stan och träffa Amanda och Gabriella, vi ska till Åby och träffa mer folk där, blir super. Men nu måste jag springa ut till bussen! 

Bjuder på 2 asfula "at the moment"-bilder. 

Kommentarer
Postat av: Elisa

Hej Melodie! Jag ska börja gymnasiet till hösten och har sjukt mycket beslutsångest, men funderar starkt på dans på De Geer. Skulle du kunna berätta lite om hur linjen är och för-och nackdelar? Kram!

2014-02-01 @ 19:49:34
Postat av: Stella

Åh vilken fin hoodie. Vart kommer den ifrån?

2014-02-03 @ 16:40:26
Postat av: Sarah

Åååh, snygg tröja.. Vart har du köpt den? :)

2014-02-03 @ 21:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0