2 JANUARI 2014

HEEEEJ HÖRRNI! Jäklar vilken dålig kvalité det blev på collaget jag la upp i inlägget nedanför, såg det nu när jag kollade på datorn.
Jaha, hade ni det kul på nyår? Vad gjorde ni? Jag hade superkul. Jag var på en fest hos Sara, men gott folk. Fick min nyårskyss ;). HAHA! Sov hos Vaneza och sen så igår så åt vi massor med mat och godis och annat HELA dagen. På riktigt, hela dagen. Mådde som ett dasslock! Man mår som man förtjänar efter nyårsafton, I guess.
 
Jag har precis badat i typ 1 timme kanske. Så skönt! Jag har bara suttit hemma idag då jag kom hem ganska sent igår. Vaneza kommer hit om några timmar, vi har inte direkt några planer. Men nu ska jag blåsa mitt hår och planera lite inlägg till bloggen!

Kommentarer
Postat av: hanne

Hei, liker bloggen din veldig mye!! Du er kjempeflink! :) jeg likte videoen når du snakket i bakgrunnen, beste videoen jeg har sett😁 men hvor hadde du kjøpt den buksen du har på bildet? Og hvor mye kostet den? :)

2014-01-02 @ 18:45:12
Postat av: Liv

Hej Melodie! Du, jag bara undrar hur du har gjort din design. Jag ska skapa en blogg hos blogg.se och jag hittar inte någon design som är vit, öppen och ren som din. Vill ha en grund som jag sedan kan ändra och leka lite med i stilmallen. Hur har du gjort din?

Hej Hej!

2014-01-03 @ 21:09:53
URL: http://jjulibarn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0