FRÅGOR KRING THE FOOO

Jag får vääääldigt ofta frågor om The Fooo och i detta inlägg tänkte jag svara på de allra vanligaste frågorna som dyker upp. Jag har svarat på dessa frågor så många gånger redan så efter det här inlägget vill jag helst inte behöva svara på dessa frågor igen.
 

Hur många gånger har du träffat The fooo?
Jag vet inte hur många gånger exakt jag träffat dom, men det är några gånger. Vissa gånger bara sagt ''hej'' andra gånger pratat lite längre och hunnit med mer. Men jag har träffat Oscar Enestad flest gånger utav dom.
 
Vem är din favorit? Och varför?
Oscar Enestad - Jag har haft mest ''kontakt'' med honom. Han har alltid varit den som är snällast mot mig.
 
Ska du gå på någon av konserterna?
Ja självklart, jag ska gå på den i Stockholm, i annexet.
 
Känner du killarna? Har du varit tillsammans med Oscar Enestad?
Nej och nej
 
Och till den sista och största frågan:
Har du tröttnat? Varför?
Ja, jag har tröttnat. Jag tycker fortfarande om dom men inte som förut. Varför? Jo, man kan inte alltid vara fast vid något hela tiden. Jag tröttnade pga fanbasen för det mesta men även annat. Jag behövde också spendera min tid på annat som t.ex. mina vänner här i Norrköping som jag slutade höra av mig till när The fooo kom in och tog över mitt liv haha. Jag tycker det ha varit jättekul att träffa The Fooo och nu är jag så nöjd så jag behöver inte mer eller hur man ska säga. Men självklart ska jag fortfarande gå på konserten! Jag såg/ser heller inte killarna som direkt ''kändisar'' haha.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om du bor i norrköping, åkte du upp till stockholm mycket eller hur träffade du dem så mycket?

Svar: var i stockholm mycket :)
Melodie Isaksson

2014-01-15 @ 21:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0