IT'S FRIDAY BABY

HEEEJ! Började dagen med danslektion kl 10 men eftersom att mina bussar går så dåligt så var jag i dansstudion 1,5 timme innan vi började och det var ingen där så jag la mig och sov i soffan, haha asskönt! Sen lunch och sen en till lektion innan vi slutade, den var chill så hela skoldagen gick fort. Sprang runt lite överallt med Julide och Antje innan jag träffade Lucas och Kevin. Har varit på stan hela dagen med dom, Lucas, Kevin och Jesper. Kom hem vid halv 11, har sen dess ätit tacos(!!!) och duschat! Nu ska jag kolla senaste avsnittet av Ravenswood.
 
Vill bara säga att jag mår så sjukt bra nu. Jag är så glad. Jag hoppas att ni får minst lika bra som mig idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0